جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۱:۹
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی:

دفاع مقدس دانشگاهی برای درس‌آموزی است

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: دوران دفاع مقدس به‌عنوان دانشگاهی برای درس آموزی از همدلی، هم‌افزایی و اتحاد در مسیر مقاومت در برابر دشمنان و ساختن و اعتلای ایران اسلامی است.
دفاع مقدس دانشگاهی برای درس‌آموزی است,

محسن امیری، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه هم‌افزایی در بین مردم درهر برهه‌ای از زمان ختم به پیروزی شده است، اظهارکرد: در فتح قله‌هایی که رهبری اخیراً اشاره کردند نیز نیاز به همگرایی همه اقوام و جریانات مذهبی دارد.

وی در ادامه گفت: این وحدت رویه در همه حوزه‌ها که امروز شاهد هستیم به برکت حضور همه اقوام و مذاهب در دفاع مقدس است.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: امروز شهدای اهل‌سنت استان الگو و اسوه جوانان و مردم  اهل‌تسنن استان هستند.

امیری افزود: دوران دفاع مقدس به‌عنوان دانشگاهی بود که در آن دانشگاه مصداق‌های زیادی از جهاد جلوه داشت.

وی ادامه داد: از جمله آن مصادیق که منجر به عمل مجاهدانه رزمندگان دوره دفاع مقدس شد می‌توان به ساده‌زیستی و توقع پایین رزمندگان و متصل بودن رزمندگان به دریای معنویت نشئت‌گرفته از سیره امام و شهدای دفاع مقدس بود.

امیری گفت: در ادامه جهادی که در دفاع مقدس رزمندگان رقم زدند امروز نیز رزمندگان در جبهه جهاد تبیین مسئولیت دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام را‌ بر عهده دارند.

این مسئول با بیان اینکه جهاد تبیین نمونه‌ای از جهاد در دوران عصر حاضر است، ادامه داد: جهاد تبیین از جهت درجه اهمیت آن بنا به  تأکید مقام معظم رهبری به‌عنوان طرحی ملی به وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها اعلام شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی فعالان عرصه فضای مجازی، روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران و مسئولین را از جهادگران عرصه جهاد تبیین برشمرد و خاطرنشان کرد: می‌توان یکی از مصادیق جهاد تبیین به اردوهای راویان پیشرفت اشاره کرد که قشرهای مختلف مردم از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بازدید کنند.

انتهای خبر/د

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک