جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ - ساعت ۹:۳۲
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان خبر داد:

افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان مصرف بنزین از اربعین تا ۲۸ صفر در خراسان شمالی با مصرف ۱۲ میلیون لیتر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی روبرو شد.
افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی,

سید رضا احمد نیا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: از ایام اربعین سال جاری تا شهادت امام رضا (ع) میزان مصرف بنزین در خراسان شمالی به ۱۲ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت در مسیر تردد زائران بوده است، گفت: ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی آمادگی کامل را جهت سوخت‌رسانی به زائران داشته و دارند.

این مسئول اضافه کرد: در این ایام باتوجه‌به رشد قابل‌توجهی از مسافران و زائران عبوری از خراسان شمالی، هیچ‌گونه کمبودی در حوزه سوخت‌رسانی وجود نداشت و آمادگی برای ارائه خدمت به‌صورت کامل انجام شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی ابراز داشت: هم‌اکنون تردد در جاده‌ها به اوج خود رسیده و این مسئله افزایش احتمالی مصرف بنزین را به همراه خواهد داشت.

احمد نیا خاطرنشان کرد: باتوجه‌به پیش‌بینی بسیار بالای ترددها در روزهای پایانی ماه صفر و تعطیلات پایان تابستان از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم با حضور میدانی در جایگاه‌های سوخت و تأمین فراورده موردنیاز از مبادی اندیشیده شده و هیچ‌گونه کمبود سوختی در سطح استان وجود ندارد.

انتهای خبر/ ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک