پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۳:۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ثبت‌نام ۱۷۲ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تاکنون نهایی شده است 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تا به امروز ثبت نام ۱۷۲ هزار دانش‌آموز نهایی شده‌اند و طبق روال هر ساله تا آخر شهریور ثبت نام‌ها کامل می‌شود.
ثبت‌نام ۱۷۲ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تاکنون نهایی شده است ,

به گزارش عصراترک، ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بازگشایی مدارس یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نظام تعلیم و تربیت در تابستان است که در این راستا آماده‌سازی و سازماندهی نیروهای انسانی و ثبت‌نام دانش آموزان انجام شده است.

وی ادامه داد: زنگ مهر امسال در یکی از مدارس دولتی با نگاه به هنرستان‌ها با حضور مسئولان استانی آغاز خواهد شد.

اکبری گفت: هم اکنون ثبت‌نام دانش آموزان در حال انجام است و تا به امروز ۱۷۲ هزار دانش آموز ثبت نام نهایی شده‌اند و طبق روال هر ساله تا آخر شهریور ثبت نام‌ها کامل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: بر اساس آزمون استخدامی که برگزار شد از ۸۵۰ نفری که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، مصاحبه‌ها گرفته شده و تا آخر هفته معرفی نتایج برای ۳۸۱ کرسی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال رتبه یک کنکور انسانی از یکی از روستاهای شهرستان اسفراین کسب شد و دانش آموزان خراسان شمالی توانستند ۱۵ رتبه دو رقمی ملی و رتبه‌های زیر هزار بسیاری را کسب کنند که نوید خوبی برای آموزش و پرورش استان خواهد بود.

اکبری با اشاره به اینکه توانمندسازی معلمان و مدیران مدارس غیردولتی با نگاه پرورش تربیتی و فرهنگی در حال انجام است، گفت: همچنین در سال جدید ۵۰ نفر روحانی وظیفه برای تدریس در مدارس تعیین تکلیف شده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: نتایج آزمون استخدام دبیری هفته گذشته اعلام شد و مصاحبه‌های تخصصی دبیران برای جذب ۶۸ نفر جهت تدریس در استان انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: در جلسه گذشته دستور کمک شهرداری‌ها برای تامین ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی داده شد و در همین راستا در حال پیگیری هستیم اما بازخوردهای خوبی به جز مرکز استان انجام نشده است.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک