پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۰:۳۲
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

درس نهضت حسینی سر خم نکردن در برابر مستکبران است

عالم اهل سنت خراسان شمالی گفت: دشمنان اسلام فراموش نکنند که نام امام حسین (ع) تا قیام‌ قیامت جاودانه خواهد ماند و همه ما باید از نهضت حسینی بیاموزیم که در برابر مستکبران هیچگاه نباید سر خم کنیم.
درس نهضت حسینی سر خم نکردن در برابر مستکبران است,

آخوند رئوف احمدی، مدیر مدرسه علمیه اهل‌سنت توتلی راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در بجنورد اظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) و یارانش سرشار از عبرت‌هایی برای زورگویان عالم بوده است.

وی ادامه داد: فرزند رسول خدا (ص) علی‌رغم علم به سرنوشتی که در انتظار ایشان و اهل‌بیتش است، قدم در راه جهاد فی‌سبیل‌الله گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه اهل‌سنت توتلی راز و جرگلان ابراز داشت: درس‌هایی که از عاشورا گرفته می‌شود در کلام و منش و روحیات امام حسین (ع) و یارانش و همچنین تأثیر آن واقعه در فکر و زندگی مسلمانان نهفته است.

آخوند احمدی بیان داشت: کسانی که بادقت به واقعه عاشورا توجه کنند، درس‌های بسیاری را می‌توانند از آن بگیرند و با آن آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه اهل‌سنت توتلی راز و جرگلان ابراز داشت: یکی از اهداف مهم امام حسین (ع) در قیام عاشورا آن‌گونه که در نامه‌هایش به اهل کوفه و بصره تصریح شده است، احیای قرآن و سنت و ریشه‌کن‌کردن بدعت‌ها و تلاش برای تنفیذ حدود و احکام شرعی در سرزمین‌های اسلامی بوده است.

آخوند احمدی اضافه کرد: درس‌های عاشورا به ما می‌آموزد که در مسیر قرآن و سنت از ملامت کسی نترسیم و در دفاع از حق، مقاومت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه اهل‌سنت توتلی راز و جرگلان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام فراموش نکنند که نام امام حسین (ع) تاقیام‌قیامت جاودانه خواهد ماند و همه ما باید از نهضت حسینی بیاموزیم که در برابر مستکبران هیچگاه نباید سر خم کنیم.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک