پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ - ساعت ۳:۰
  فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان:

پلیس راز و جرگلان ناجی قربانی خشونت خانگی شد

  فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از اقدام پلیس آگاهی این شهرستان درنجات زنی که دچار خشونت خانگی توسط همسرش شده بود خبر داد. 
پلیس راز و جرگلان ناجی قربانی خشونت خانگی شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سرهنگ علی طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خواهرش با زور و اکراه توسط همسرش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است پس از اخذ دستور قضایی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پس از یافتن محل اختفای این فرد وی را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند و همسرش را نیز آزاد و به نزد خانواده‌اش بازگرداندند. 

سرهنگ طاهری در پایان با اشاره به اینکه پلیس طبق قانون با هرگونه خشونت خانگی که سلامت جسمی و روانی زنان و کودکان را به خطر بیاندازد با جدیت برخورد می‌کند، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قانون از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند. 

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک