پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۲:۰
از محل مصوبات سفر رئیس جمهور برای خراسان شمالی؛

۲۲۶۵ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافت 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مبلغ دو هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی در استان طی سال مالی ۱۴۰۱ به استان اختصاص یافت.  
۲۲۶۵ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافت ,

مرتضی بهزادفر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: سفر دولت سیزدهم به استان در سال ۱۴۰۱ انجام شد.  

بهزادفر گفت: در این سفر اختصاص ۲۱ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به استان مصوب شد که ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آن برای اجرای طرح‌های عمرانی و مابقی در قالب پرداخت تسهیلات به اجرای طرح‌های اقتصادی-تولیدی تعریف شد.  

وی خاطرنشان کرد: اعتبار ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۳۱۲ طرح عمرانی مصوب شد تا این اعتبار طی مدت سه سال (سال‌های مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱۴۰۳) به استان اختصاص داده شوند.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی عنوان کرد: منابع تامین اعتبار ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان شامل سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، وزارتخانه‌ها و نهادها همچنین وزارت نفت هستند.  

وی بیان کرد: طی سال مالی ۱۴۰۱، سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ یک هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان اعتبار را به استان اختصاص داد که معادل ۷۸ درصد از تعهد این سازمان به استان در سال مالی ۱۴۰۱ بوده است.  

بهزادفر همچنین عنوان کرد: طی سال مالی ۱۴۰۱، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ۶۰۱ میلیارد تومان اعتبار را به استان اختصاص داد که معادل ۹۳ درصد از تعهد این سازمان به استان در سال مالی ۱۴۰۱ بوده است.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه نهادها و وزارتخانه‌ها نیز متعهد شده‌اند که طی سال‌های مالی ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ در قالب بودجه ملی، اعتبار به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت کنند، گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از تعهد پرداخت اعتبار از سوی آنها به دستگاه‌های اجرایی استان در قالب اعتبار ملی در سال مالی ۱۴۰۱ تهیه نشده است.  

با این وجود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ارزیابی‌ها بیانگر این است که نهادها و وزارتخانه‌ها در سال مالی ۱۴۰۱ بخش قابل توجهی از تعهد خود در سال مالی ۱۴۰۱ را انجام داده‌اند.  

علاوه بر این، وی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، تعهد وزارت نفت به اجرای طرح‌های عمرانی استان مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان مصوب شد که طی سال سال به استان پرداخت شود.  

بهزادفر اعلام کرد: وزارت نفت مجموع مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از تعهد خود را به صورت کامل در سال مالی ۱۴۰۱ به استان پرداخت کرد.  

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک