جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۷:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان:

همه اقدامات دولت انقلابی باید اطلاع رسانی شود

فرمانده سپاه شهرستان شیروان گفت: در هفته دولت همه تلاش‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دولت انقلابی باید به سمع و نظر مردم رسانده شود.
همه اقدامات دولت انقلابی باید اطلاع رسانی شود,

به گزارش عصر اترک از شیروان، علی دارابی در آئین گلباران و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در آستان مقدس امام‌زاده حمزه رضا (ع) شهر زیارت شهرستان شیروان برگزار شد، اظهار داشت: همه تلاش‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دولت انقلابی باید به سمع و نظر مردم رسانده شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر دولت، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر افزود: گوش ندادن به حرف مردم، شریک ندانستن آنان در تصمیمات کشور و توجه زیاد برخی از مسئولان به ثروت‌اندوزی و اشرافی‌گری، می تواند دو عامل بزرگ جدایی مردم از دولت‌ها باشد و لذا اگر پای درد دل مردم نشسته و کارهایی انجام بدهیم که همراه مردم و برای مردم سودمند باشد، آنان نیز پای کار آمده و در کنار دولت‌ها قرار خواهند گرفت و بسیاری از مشکلات جامعه نیز حل خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان با اشاره به برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در کشور افزود: راه اندازی ۸ سال جنگ تحمیلی و بدترین تحریم‌های اقتصادی و ... علیه جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان که می‌توانست هر کشوری را از پای در بیاورد، اما با درایت و هدایت مقام معظم رهبری توانستیم این مشکلات را در این دولت با موفقیت گذرانده و بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در حال حاضر نیز با صادرات روزانه حدود ۲ میلیون بشکه نفت و راه اندازی بسیاری از کارخانجات که در دوران گذشته تعطیل شده بودند آنان را  به عرصه تولید بازگردانیم.

وی با بیان اینکه در هر زمان نظام جمهوری اسلامی به پیشرفت و موفقیتی رسیده، دشمن وارد عرصه شده و درصدد ضربه زدن است تصریح کرد: دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی، ایجاد شبهه تقلب در انتخابات، کشته سازی‌های مجازی و تلطیف حکومت طاغوت، باورها و اعتقادات ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده و هرچه را که خودش تعریف کند به مردم خواهد گفت و لذا تنها راه مبارزه با این جنگ، ورود به عرصه جهاد تبیین و انجام اقدام‌های خستگی ناپذیر با تفکر و مدیریت جهادی است و در این راستا ما باید همه آحاد مردم و به ویژه جوانان را آگاه کرده و در کنار آنان بایستیم.

لازم به یادآوری است که این آیین عطرافشانی با مشارکت فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شوراهای اسلامی و شهرداری‌های شیروان و زیارت، سپاه ناحیه شیروان، پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

انتهای خبر/حسینعلی ظفری

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک