دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۸۷۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ساعت ۱۵:۱
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی:

پرداخت ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران صعب‌العلاج کمیته امداد در استان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد طی ۴ ماهه نخست امسال ۶ میلیارد ریال کمک هزینه‌ درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در خراسان شمالی پرداخت کرده است.
پرداخت ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران صعب‌العلاج کمیته امداد در استان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک رضا داغستانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از یک هزار و ۳۶۱ بیمار خاص و صعب العلاج در استان اظهارکرد: این نهاد طی 4 ماهه نخست امسال 6 میلیارد ریال کمک هزینه‌ درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در خراسان شمالی پرداخت کرده است. 

وی گفت: بیماران خاص و صعب‌العلاج از خدمات حمایتی این نهاد از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی بهره‌مند می‌شوند. 

داغستانی افزود: این بیماران علاوه ‌بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه ۵ میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تعداد بیماران خاص و صعب‌العلاج که زمین‌گیر نیز هستند را 623 نفر عنوان و افزود: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند. 

وی بابیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/ د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک