شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۲۱:۴۲
استاندار خراسان شمالی:

دفاع مقدس به عنوان یک نقطه قوت به نسل جدید شناسانده شود

استاندار خراسان شمالی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گفت : دفاع مقدس به عنوان یک نقطه قوت به نسل جدید شناسانده شود تا جوانان و نوجوانان از این رزق معنوی بهره مند شوند.
دفاع مقدس به عنوان یک نقطه قوت به نسل جدید شناسانده شود,خراسان شمالی+بجنورد+دفاع مقدس+محمدرضا حسین نژاد

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، با تاکید بر اینکه عظمت هشت سال دفاع مقدس را با هر ادبیاتی باید به نسل جوان انتقال دهیم، گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای یادآوری این عظمت است چون هر مقوله جنگ، داستان‌هایی دارد که باید یادآوری شود.


حسین‌نژاد، وحدت و اطلاعت‌پذیری از ولی امر را از ارکان پیروزی جنگ تحمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین فرصت برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی این است تا جوانان را به سوی اردوهای راهیان نور و نشان دادن تصاویر و فیلم‌های آن ایام هدایت کنیم تا هفته دفاع مقدس را قدر بدانند.


وی با اشاره به اینکه جنگ ما با کشور عراق نبود، گفت: در جنگ تحمیلی، تمام کشورها تجهیزاتی در اختیار عراق قرار دادند که در واقع جنگ با تمام کشورهای سلطه بود.


استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با معنویات آمیخته شده و هیچ یک از کشورهای سلطه پس از گذشت سال‌ها نتوانستند بر ایران مقتدر پیروز شوند.


در این جلسه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود برای هفتهٔ دفاع مقدس را تشریح کردند. 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک