جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ساعت ۱۰:۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

شرور سابقه‌دار در شیروان به دادسرا معرفی شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: فردی که در سطح شهرستان شیروان با شرارت و اراذل گری، امنیت و آرامش مردم را در پارک‌ها و خیابان‌های سطح شهرستان مختل کرده بود، با سرعت عمل پلیس در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
شرور سابقه‌دار در شیروان به دادسرا معرفی شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید یگانه‌پور با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبني بر اینکه فردی با سلاح گرم و سرد با اربده کشی و قداره کشی در پارک‌ها و خیابان‌ها اقدام به قدرت‌نمایی و تهدید مردم می‌کند، بلافاصله گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش و سرعت عمل عوامل گشت انتظامی این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: باتوجه‌به اینکه متهم جزء اراذل‌واوباش سابقه‌دار بود، محل اختفای این فرد توسط مأموران مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این فرد یک قبضه سلاح کلت جنگی کشف شد، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز پلیس است و به افراد شرور و مخل نظم و امنیت، اجازه قدرت‌نمایی و عرض‌اندام نخواهد داد و این مجرمان بدانند در صورت سرزدن هرگونه فعل مجرمانه از آنان، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/گ

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک