جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ساعت ۹:۲۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی:

۴۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی به حوزه راه و آب مربوط است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و آب جزو اولویت های مهم دولت سیزدهم تلقی می شود به طوری که چهل درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان به این دو حوزه اختصاص یافته است.
۴۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی به حوزه راه و آب مربوط است,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده، گفت: اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رخ داده که باید به درستی تبیین و پرداخته شود زیرا سالهاست منتظر افتتاح برخی پروژه‌ها بوده‌ایم که در دولت سیزدهم شاهد افتتاح آنها هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در ادامه به برخی اقدامات مهم حوزه عمرانی استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: چهار مجتمع آبرسانی با پوشش ۱۶۷ روستا و انتقال پساب پتروشیمی به بجنورد برای نخستین بار در مدت زمان ۷ ماه در دولت سیزدهم در حال انجام است که دوازده میلیون متر مکعب در سال آب بازچرخانی می‌شود.

رشیدی تصریح کرد: دولت به رغم تحریم‌ها و سایر مشکلات با اقدامات ابتکاری درصدد حل مشکل کم آبی است و این در حالیست که از کمیت و کیفیت پروژه‌ها کاسته نخواهد شد.

وی انتقال آب‌های سرانی به ارزش ده هزار میلیارد تومان و انتقال پساب پتروشیمی به بجنورد را جزو مهم‌ترین و حیاتی‌ترین پروژه‌ها عنوان کرد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک