یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ساعت ۳:۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

برپایی میز پاسخگویی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مسافری خراسان شمالی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌های عمومی مسافری خراسان شمالی برپا شد.
  برپایی میز پاسخگویی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مسافری خراسان شمالی ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی اظهارکرد: میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران برپا شده است.

مشتری افزود: کارشناسان این اداره‌کل  به صورت مستمر در مکان‌های در نظر گرفته شده حضور دارند و راهنما و پاسخگوی زائران هستند.

وی اظهارکرد: نرخ‌های مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی نیز در پایانه‌های عمومی مسافری نصب شده است و شرکت‌های مسافری موظفند فروش بلیت‌ها را بر اساس نرخ‌های اعلام شده انجام دهند.

وی ادامه داد: زائران و مسافران می‌توانند  شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پیگیری کنند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک