پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ساعت ۱۰:۶
مدیر مخابرات خراسان شمالی:

اجرای پروژه فیبر پروتکشن مسیر اسفراین، گرمه، جاجرم به پایان رسید

با اتمام اجرای عملیات پروژه فیبر نوری و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی در مسیر اسفراین، گرمه و جاجرم، حوزه ارتباطی جنوب و جنوب غربی استان خراسان شمالی،  زیر پوشش رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات سایت‌های تلفن همراه و تلفن ثابت در مسیرهای فوق پایدارتر شد.
اجرای پروژه فیبر پروتکشن مسیر اسفراین، گرمه، جاجرم به پایان رسید,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، رسول علی اصغرپور، مدیر مخابرات منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود وضعیت شبکه و پایداری شبکه ارتباطی در شهرستان‌های مختلف، پس از پیگیری‌های مستمر و با تلاش نیروهای فنی و متخصص فیبر نوری مخابرات منطقه، خوشبختانه مسیر شبکه ارتباطی فیبر نوری اسفراین - گرمه - جاجرم  به طول ۱۲۵ کیلومتر اجرا و مسیر فوق به شبکه رینگ ارتباطی استان، متصل شد.

 علی اصغرپور افزود: اجرای پروژه مسیر رینگ ارتباطی اسفراین - سنخواست، سنخواست - گرمه و گرمه - جاجرم با حفاری و کابل‌کشی فیبرنوری به  طول ۱۲۵ کیلومتر و با نصب تجهیزات پیشرفته انتقال، با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در مردادماه سال جاری به اتمام رسید و ارتباطات شبکه ارتباطی و سایت‌های مسیر فوق به شبکه رینگ ارتباطی مرکز استان متصل شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این پروژه  در صورت قطع شدن مسیر اول شبکه، ارتباط مشترکان بدون احساس قطعی از طریق رینگ شدن به مسیر دوم به شبکه ارتباطی وصل و پایدار خواهد ماند.

علی اصغرپور تصریح کرد: پایداری شبکه و عدم بروز اختلال در ارتباطات استان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به منظور جلب رضایت آنان یکی از اهداف شرکت مخابرات ایران و منطقه خراسان شمالی است و تکمیل و اجرای این مهم در شرایط خاص با کمبود منابع و محدودیت، نشان از تعهد، تخصص و دلسوزی کارکنان زحمت‌کش مخابرات منطقه است که حداکثر تلاش و توان خود را جهت محقق نمودن این پروژه مهم بکار بردند.

انتهای خبر/م

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک