شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - ساعت ۳:۱
به منظور ایمنی راه های استان؛

۷۶ مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی شناسایی شد

به منظور ایمنی راه های خراسان شمالی طی ۴ ماه نخست امسال، ۷۶ مورد تجاوز به حریم در راه‌های شریانی و فرعی این استان شناسایی و اخطاریه صادر شد.
  ۷۶ مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی شناسایی شد,

 

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی چهار ماهه ابتدای امسال ۲۲ مورد قلع و قمع تجاوزات به حریم راه ها انجام و ۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، مسدود شده است.   

حامد معروف با تاکید بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها افزود: در صورتی که با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها برخورد نکنیم ایمنی راه‌ها با چالش جدی مواجه خواهد شد و متقاضیان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه‌ها باید مجوز لازم را از این اداره کل دریافت کنند.

وی به صدور ۳۶ مجوز حریم راه اشاره و اظهارکرد: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع ۱۰۰ متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا احداث خواهد کرد و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از این وزارتخانه ممنوع است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک