پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۲۳:۶
یک آزاده جاجرمی:

اعتقاد قوی و ولایت‌مداری عامل استقامت اسرای ایرانی در عراق بود

یک آزاده جاجرمی گفت: آزار و اذیت، شکنجه، گرداندن در بین مردم، عبور از تونل مرگ و تحقیر از اقدامات دشمن با اسرا بود ولی اعتقاد قوی رزمندگان، ولایت‌مداری و الگوگیری از اهل‌بیت، باعث صبر و استقامت در ماه اسارت شده بود.
اعتقاد قوی و ولایت‌مداری عامل استقامت اسرای ایرانی در عراق بود,

علی تیموری، آزاده جاجرمی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در جاجرم در تشریح حضور خود در جنگ تحمیلی گفت در چهار مرحله به جبهه حق علیه باطل اعزام شدم و در عملیات‌های بیت‌المقدس در فتح خرمشهر، عملیات‌ها والفجر مقدماتی  و خیبر حضور داشتم.


وی حضور در جنگ را به خاطر حفظ اسلام، پیروی از ولایت و تکلیف الهی دانست و افزود با وجود سن کم در شروع جنگ اجازه شرکت نمی‌دادند وقتی ۱۶ ساله شدم موفق شدم در کنار رزمندگان ایفای نقش کنم.

وی از همرزمان شهیدش سخن گفت و از جا ماندن از این قافله ابراز تاسف کرد و افزود شهید طالب‌لو، شهید درویشی و شهید عباس اربابی از شهدای منطقه بودند که به درجه رفیع شهادت رسیدن و اسارت تقدیر ما شد.

آزاده تیموری در ادامه افزود: در عملیات خیبر پس از اتمام مهمات و بعد از یک هفته مقاومت، با گلوله‌ای که به فک و گلو اثابت کرده بود به اسارت دشمن درآمدم و آن‌ها برخوردی که با ما کردن یادآور روزهای اسارت بازماندگان کربلا بود.

وی خاطرنشان کرد: آزار و اذیت، شکنجه، گرداندن در بین مردم، عبور از تونل مرگ، تحقیر و بیش از ۱۱ ماه بدون هویت ماندن از اقدامات دشمن بود ولی اعتقاد قوی رزمندگان، ولایت‌مداری و الگوگیری از اهل‌بیت در دوران اسارت بود که باعث صبر و استقامت در مدت ۷۸ ماه اسارت شده بود.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک