یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۲۲:۲۶
سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی خبر داد:

تحویل حدود ۴ هزار گذرنامه اربعین توسط پست خراسان شمالی

سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی گفت: این اداره کل از ابتدای تیر امسال تاکنون سه هزار و ۷۲۵ فقره گذرنامه برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در استان تحویل داد.
تحویل حدود ۴ هزار گذرنامه اربعین توسط پست خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+پست+رامین خرمی+گذرنامه اربعین

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، رامین خرمی، سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی، اظهار کرد: مقدمات و زمینه ارائه خدمات پستی با توجه به استقبال مردم استان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین فراهم شد تا در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌ها تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین در توزیع به موقع گذرنامه‌هاست و همکاران ما در مدت زمان باقیمانده تا اربعین حسینی به صورت نذر خدمت مشغول رهسپاری و توزیع گذرنامه‌های مردم خواهند بود.

سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی اضافه کرد: تعداد باجه‌های پاسخگویی در نواحی پستی استان برای پیگیری درخواست گذرنامه افزایش یافت و این باجه‌ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین سالار شهیدان(ع) از همه شهروندان خواست در صورت داشتن تقاضای صدور و یا تمدید گذرنامه هر چه سریع تر اقدام کنند.

خرمی تصریح کرد: گذرنامه‌ها در ایام عادی ۲ تا سه روزه توزیع می‌شود ولی در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم تا هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک