پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۷۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۱۴:۵۴
یادداشت؛

جایگاه تحول در بهینه‌سازی ماموریت مبتنی بر اندیشه‌های ولایت

تحول یعنی نقاط مثبت را تقویت کنیم و نقاط منفی را به صفر برسانیم، گاهی اوقات به صفر رساندن نقاط منفی مستلزم یک کار مهم تغییر سازمانی است.
جایگاه تحول در بهینه‌سازی ماموریت مبتنی بر اندیشه‌های ولایت,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، با توجه به فرمایشات و سخنرانی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خردادماه سال جاری و هم چنین سایر فرمايشات معظم‌له در خصوص تحول، می‌توان گفت یکی از موضوعات شاخص نقش و جایگاه تحول در برون رفت از وضعیت موجود و شتاب در مسیر حرکت نظام و انقلاب می‌باشد.


تحول یعنی نقاط مثبت را تقویت کنیم و نقاط منفی را به صفر برسانیم، گاهی اوقات به صفر رساندن نقاط منفی مستلزم یک کار مهم تغییر سازمانی است، در سازمان باید تغییر داده شود، گاهی در جهت‌گیری‌ها باید تغییر داده بشود، موارد معدودی نیز می‌بایست در آدم‌ها تغییر داده بشود، تحول به این چیزها احتیاج دارد، این تحول است.


با این وجود تحول الزامات و شرایطی دارد که در فرمایشی از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به بخش مهمی از آن اشاره شده و اینکه می‌بایست در چارچوب ارزشها، تحول و حرکت به جلو را با جدیت تمام دنبال کنیم.


لذا توجه به ارزش‌ها به عنوان یک رکن مهم در رویکرد تحولی می‌بایست مورد توجه جدی قرار گیرد، البته دامنه بکارگیری و پیاده‌سازی رویکرد تحولی در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف آن تعریف شده است، اما برای نهادینه‌سازی موثر آن لازم است، استانداردها و الزامات نظام‌مند و کاربردی را در نظر گرفت که در مطالب فوق الاشاره بخشی از آن ارائه گردید.

محمدهادی حیدریان/کارشناسی ارشد مدیریت، مدرس دانشگاه

انتهای خبر/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک