جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ساعت ۱۳:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی قتل در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: متاسفانه از ابتدای سال تاکنون ۶ مورد قتل در این شیروان حادث شده است که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۲۵ درصدی قتل در شیروان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از شیروان، مجید یگانه‌پور روز یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: امنیت بسیار مهم و کار آن بسیار سنگین است.

یگانه‌پور ادامه داد: با لباس اتو کشیده و با برگزاری جلسات نمی‌توان امنیت را برقرار کرد و باید در میدان بود لذا امنیت برای همه مهم است و برقرار کردن آن تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد.

وی با بیان این‌که طرح پاک‌سازی پارک‌ها هفته‌ای ۲ الی ۳ بار برگزار می‌شود، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰ موتورسیکلت توقیف و با وسایل‌نقلیه که آلودگی صوتی و مصرف‌کنندگان مشروب و قلیان برخورد شده است.

عضو شورای تامین شهرستان شیروان تصریح کرد: اعتقاد دارم برای مبحث عفاف‌و‌حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد اما طبق ابلاغ سلسله مراتب هر روز ۳ الی ۴ تیم آشکار در سطح شهر حاضر و اقدام به تذکر لسانی می‌کنند که خوشبختانه مردم هم همکاری خوبی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: جرائم خشن و سرقت مسلحانه نداشته‌ایم ولی متاسفانه از ابتدای سال ۶ مورد قتل با ۲۵ درصد افزایش کشف شده اما قتل‌های شیروان برنامه‌ریزی شده نبوده و بیشتر به‌خاطر نزاع‌های خانوادگی بوده است.

مجید یگانه‌پور با خواهش از مسئولان شهرستانی برای راه‌اندازی هرچه سریعتر کمپ۱۶ گفت: کمپ۱۶، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد، اگر این کمپ زودتر راه‌اندازی شود؛ می‌توانیم معتادین متجاهر را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۵۵ درصد موادمخدر صنعتی و ۲۴۱ درصد در موادمخدر سنتی افزایش کشف و همچنین ۱۹۴ درصد نیز در بحث آمپول‌ها و قرص‌های غیرمجاز افزایش کشف داشته‌ایم.

یگانه‌پور گفت: در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر ۵۶ درصد و دستگیری معتادین متجاهر ۲۱ درصد افزایش داشته‌ایم و ۵ باند بزرگ مواد مخدر از ابتدای سال متلاشی و ۶ واحدمسکونی که اقدام به فروش موادمخدر می‌کردند؛ تخریب شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به این‌که در این مدت ۴ واحد مسکونی نیز پلمب شده است، خاطرنشان کرد: در شیروان شاهد افزایش ۱۵ درصدی سرقت‌های خرد هستیم و ۲۵ درصد افزایش دستگیری‌ها را داریم.

وی در پایان گفت: برای تصادفات نیاز به فرهنگ‌عمومی می‌باشیم، در تصادفات جرحی ۱۳ درصد و در مصدومین رانندگی ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم ولی در فوتی تصادفات ۲۵ درصد کاهش داشته‌ایم.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک