پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ - ساعت ۹:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خبر داد:

دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار کابل و تجهیزات در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری سه نفر سارق سابقه‌دار کابل و تجهیزات برق با اعتراف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار کابل و تجهیزات در جاجرم,

به گزارش گروه دریافت خبری عصر اترک از جاجرم، رضا قندی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان جاجرم بخش شوقان بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته توسط مامورین محل اختفای این سارقین مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مامورین در یک عملیات فنی و غافلگیرانه‌ای موفق شدند سه نفر سارق سابقه‌دار را در این رابطه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد در تحقیقات انجام شده به ۱۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان جاجرم اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

قندی با تأکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند باقدرت برخورد خواهد کرد از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک