شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۴:۵۵

شنای ناایمن جان جوان اسفراینی را در سد یام جوین گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار اعلام کرد که این شخص، به همراه خانواده خود به‌قصد تفریح در این سد حضور یافتند که حوالی ساعت ۲۳ به‌قصد شنا وارد آب می‌شود که بعد از کمی شناکردن متأسفانه دچار حادثه می‌شود
شنای ناایمن جان جوان اسفراینی را در سد یام جوین گرفت,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، عباس معصومی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار اعلام کرد که این شخص، به همراه خانواده خود به‌قصد تفریح در این سد حضور یافتند که حوالی ساعت ۲۳ به‌قصد شنا وارد آب می‌شود که بعد از کمی شناکردن متأسفانه دچار حادثه می‌شود.

معصومی ادامه داد: باتوجه‌به شرایط جوی و تاریکی شب به دلیل عدم امکان جستجو و دید محدود، جستجو و کاوش به لحظات اولیه سپیده‌دم موکول شد.

وی افزود: با شروع کاوش تیم غواصی شامل دو تیم دونفره  در خط سیر متوفی در آب سد و پس از چهار نوبت غوص دو نفر  پس از چهار ساعت  کاوش پیکر بی‌جان مرحوم  از آب بیرون کشیده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در پایان تأکید کرد:  بازنگری حوادث اغلب افراد غریق با فن شنا آشنا بودند پس آشنایی بر فن شنا دلیل بر رفع حادثه نیست.

 

انتهای پیام/ر.ض

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک