یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ - ساعت ۱۳:۲۸
استاندار خراسان شمالی:

۷۲۰ میلیارد تومان پروژه حوزه بهداشت و درمان در استان تعریف شده است

استاندار خراسان شمالی گفت: ۷۲۰ میلیارد تومان در عناوین مختلف در حوزه بهداشت و درمان استان تعریف شده که برای تامین آن نیازمندیم که در کنار سهم استانی، سهم وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور لحاظ شود.
۷۲۰ میلیارد تومان پروژه حوزه بهداشت و درمان در استان تعریف شده است ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک،محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه نیز سهم خود را در حوزه ی بهداشت و درمان خراسان شمالی تخصیص دهند.

 استاندار خراسان شمالی در نشست امروز کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی، نیازمندی های استان در این حوزه را بیان کرد.

وی گفت: ۷۲۰ میلیارد تومان در عناوین مختلف در حوزه بهداشت و درمان استان تعریف شده که برای تامین آن نیازمند این هستیم که درکنار سهم استانی، سهم وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور لحاظ شود تا موجب تحول و امید آفرینی در این بخش شود.

استاندار ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان استان افزود : استان خراسان شمالی ۹۸ میلیارد تومان برای استاندارد سازی واحد‌های بهداشت و ۲۳۲ میلیارد تومان برای نوسازی  واحد‌های بهداشت و درمان بالای ۲۵ سال ساخت،  اعتبار نیاز دارد. 

حسین نژاد افزود: با توجه به اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند گفت: با کمبود اعتبارات جاری در بیمارستانها مواجه هستیم و امکان افزایش تعرفه ها را نیز نداریم.
استاندار از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواست تا برقراری عدالت در شاخص ها و سرانه های بهداشت و درمان استان ها را از اهداف و رسالت های مهم خود بداند ‌.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک