پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ - ساعت ۲۳:۵۵
شهردار جاجرم:

اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی تقاطع ۱۵ خرداد انجام شد

شهردار جاجرم از اصلاح هندسی، بازپیرایی و اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی تقاطع ۱۵ خرداد خبر داد.
اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی تقاطع ۱۵ خرداد انجام شد,

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه‌خبری‌جاجرم، محمد ایزدی، شهردار جاجرم عنوان کرد، تقاطع ۱۵ خرداد به عنوان یکی از اصلی‌ترین تقاطعات شهری شناخته شده و بخش قابل توجهی از ترددهای وارده و خارجه به شهر از همین نقطه انجام می‌شود.

وی افزود، این تقاطع از گذشته به دلیل قرار گرفتن و وجود شبکه و ترانس برق فشار قوی در مقابل آن شکل متوازنی نداشته و همین امر سبب قرارگیری این نقطه در زمره نقاط حادثه خیز شهر شده بود و از طرفی به دلیل این معضل توجهی به این نقطه نشده که علاوه بر مشکل ترافیکی موجب ایجاد آلودگی بصری و همچنین نارضایتی عمومی در اثر رسیدگی نشدن به  شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی مستهلک آن شده بود و با کمترین بارش تقاطع مذکور غیر قابل تردد می‌گردید و اغلب اوقات به دلیل مانداب بوی غیر قابل تحملی به همراه داشت.

ایزدی گفت: با تعامل و تفاهم صورت گرفته و با همراهی مدیریت شرکت برق شهرستان پس از سال‌ها جابجایی ترانس انجام و با مطالعه ترافیکی انجام شده عملیات اجرایی تقاطع مذکور شروع و ضمن متوازن شدن شکل چهار راه، رفع چهره ناشایست از ورودی شهر و همچنین اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، تا برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک