دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ - ساعت ۱۸:۴۷
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد خراسان شمالی:

گوشت ۱۸۰ رأس دام سبک بین نیازمندان خراسان‌ شمالی توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۱۸۰ رأس دام سبک در قالب طرح «پنج هزار مسجد، پنج هزار قربانی» از ابتدای سال تاکنون ذبح و بین نیازمندان استان توزیع شد.
گوشت ۱۸۰ رأس دام سبک بین نیازمندان خراسان‌ شمالی توزیع شد,خراسان شمالی+بجنورد+کانون فرهنگی هنری مساجد+حبیب الله پاکدامن+قربانی+دام سبک

به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن اظهار کرد: در این طرح دام‌ها خریداری، ذبح و بین عزتمندان هر شهرستان توزیع یا در طرح اطعام غدیر به صورت غذای گرم بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید گوسفند و قربانی آن به عهده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کننده در این طرح است، افزود: در مجموع برای خرید این تعداد دام ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است که سه میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال آن توسط کانون‌های فرهنگی استان و مابقی نیز با همیاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا فراهم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی بیان کرد: در این طرح ۱۰۸ کانون فرهنگی هنری استان مشارکت داشتند و گوشت در قالب بسته‌های نذری و یا طبخ غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی موسسه نامبرده و خیرین نیک اندیش آن با همکاری کانون‌های مساجد و برخی گروه‌های جهادی خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.

۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک