پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ - ساعت ۱۱:۱۱
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان:

همایش جهادگران فاطمی ۳ در جاجرم برگزار شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور جهادگران شهرستان جاجرم در محل سالن ارشاد برگزار شد.
همایش جهادگران فاطمی ۳ در جاجرم برگزار شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از جاجرم،  مجتبی ارغیانی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم ضمن تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان به اقدامات گروه‌های جهادی در سال گذشته اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۰ پروژه عام‌المنفعه روستایی و شهری، برگزاری میز خدمت، شیفت ایثار، طرح‌ها و تسهیلات اشتغال‌زایی، تهیه و توزیع  ۱۱ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی به همراه خیران را بخشی از این کارهای جهادی بودند.

 

وی تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان، تعمیر و مرمت بیش از ۴۰ منزل نیازمندان، ساخت ۲۰ منزل برای نیازمندان، تهیه جهیزیه و کمک جهیزیه برای نوعروسان، مشارکت در چهار پروژه آب کشاورزی و شرب و حضور ۱۱ مورد تیم جهاد پزشکی در سطح شهرستان نام برد.

 

در ادامه مراسم، امام‌جمعه شهرستان جاجرم با تقدیر از تلاش گروه جهادی گفت: عرصه‌های جهاد زیاد هستند هر کسی می‌تواند در عرصه‌ای که توان دارد به خدمت بپردازد.

 

وی افزود: پیشرفت کشور نیاز به حضور گسترده جهادگرانی دارد که فراتر از زمان و مکان فعال باشند.

 

امام‌جمعه شهرستان جاجرم، جهاد تبیین، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را از دیگر امورات جهادی بر شمرد و آن را مهم و بر همگان لازم دانست.

 

وی به تبیین سخنان رهبری پرداخت و افزود: ما هر جایی که به خدا  و  نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم.

 

انتهای خبر/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک