شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ساعت ۷:۰
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

۸۴۳ گروه جهادی در خراسان شمالی فعال هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در استان ۸۴۳ گروه جهادی فعال است که منفعتی برای خود و مردم استان هستند.
 ۸۴۳ گروه جهادی در خراسان شمالی فعال هستند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی   اظهار کرد: هم اکنون دستگاه های اجرایی در تعامل با گروه‌های جهادی هستند و کارها خوب و ارزشمند بوده اما برای بهره‌وری بیشتر، نیاز داریم که اطلس نیازهای منطقه تهیه و اولویت‌بندی شوند تا از توان گروه‌های تخصصی جهادی بیشترین استفاده صورت گیرد.

ناهیدی محرومیت منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت دستگاه‌های اجرائی وظیفه‌ای برای گروه‌های جهادی منظور کنند و فعالیت‌های خود را در امتداد کارِ گروه‌های جهادی تعریف کنند و به صورت کارشناسی و با هماهنگی قبلی، کار همدیگر را پیگیری کرده تا اثربخشی و بهره وری بیشتر به دست آید. 
ناهیدی ادامه داد:  باید میان دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی، نسبت به مسائل، نگاه مشترک ایجاد شود که اگر شد، آنگاه رفتار مشترک شکل می‌گیرد و هم‌افزایی اتفاق می‌افتد. 

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک