شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ - ساعت ۹:۵۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

بیشترین هجمه‌ها در اغتشاشات، حول محور روحانیت بوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: طی جریان اغتشاشات، عملیات روانی بر حول محور روحانیت بوده، زیرا این گروه نقش اساسی در کشور دارند.
بیشترین هجمه‌ها در اغتشاشات، حول محور روحانیت بوده است,

به گزارش عصر اترک، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: عاشورا باعث تبیین اسلام شد و نهضت انقلاب حضرت امام (ره) در واقع عاشورا را در عصر فعلی تبیین کرد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت هر قشر بستگی به نقشی دارد که ایفا می‌کند، افزود: موضوع روحانیت در بحث حفظ اسلام در قبل از انقلاب نقش اساسی داشته است و بعد از پیروزی انقلاب نیز نقش محوری و در تداوم انقلاب رسالت سنگین‌تری برعهده دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر این موضوع که روحانیت به‌عنوان حلقه وصل بین مردم و دین است، بیان داشت: گفتنی است که این حلقه به هر میزان که به‌خوبی درک شود، در حفظ دین‌مداری مردم نقش خواهد داشت.

وی افزود: ارتباط علما با مردم قبل از انقلاب در بحث تبلیغ بوده و در بعد از انقلاب این حلقه وصل سازمان‌یافته‌تر ادامه پیدا کرد و تبلیغ، ائمه جمعه و جماعت، خطبا و منبریان و تألیفات باعث ارتباط بین مردم و علما در طول تاریخ انقلاب بوده است.

ناهیدی با بیان اینکه استکبار جهانی دررابطه‌با دین‌مداری مردم حساسیت بالایی دارد، گفت: براین‌اساس بیشترین هجمه‌ها در بین اقشار مختلف به سمت علما و روحانیت بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: طی جریان اغتشاشات،  عملیات روانی بر حول محور روحانیت بوده، زیرا این گروه نقش اساسی در کشور دارند و به هر میزان که روحانیت بتواند نقش را دقیق‌تر ایفا کند، دشمن در اهداف خود ناکارآمدتر خواهد بود.

وی ابراز داشت: امروزه دشمن‌ علاوه بر مسائل فرهنگی به جنگ ترکیبی روی آورده که مردم باید هوشیارتر باشند و باید باتجربه از پیش از انقلاب و شناخت دین در این مسیر آگاهانه قدم بردارند.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک