جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ - ساعت ۸:۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی اعلام کرد:

ورود ۸۲۶ پرونده مواد مخدر به داسراهای استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۸۲۶ فقره پرونده در زمینه مواد مخدر به دادسراهای استان برای رسیدگی وارد شد.
 ورود ۸۲۶ پرونده مواد مخدر به داسراهای استان,

سید جواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: طی سال گذشته در دادسراهای استان دو هزار و ۶۳۶ فقره پرونده در زمینه مواد مخدر رسیدگی شد.

ایلالی گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۸۲۶ فقره پرونده در زمینه مواد مخدر به دادسراهای استان وارد شد که ۲۸۴ فقره پرونده آن به دادسرای مرکز استان ( شهرستان بجنورد) وارد شده است.

وی تصریح کرد: تعداد پرونده‌های مربوط به مواد مخدر که به دادسراهای استان وارد و رسیدگی می‌شوند رتبه هشتم در میان تمامی پرونده‌های وارده به دادسراهای استان را شامل شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی به عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری‌ها در زمینه عمل به وظایف تکلیف شده در کمپ های ترک اعتیاد استان انتقاد کرد و گفت: شاهدیم که برخی از دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در کمپ‌های ترک اعتیاد استان عمل نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این راستا، از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواستار رسیدگی به این مسئله شدم.

ایلالی همچنین بر  توجه و حمایت از خانواده‌های معتادان متجاهری که در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند، تاکید کرد و خاطرنشان کرد: برخی از معتادان متجاهر که در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند، متاهل هستند که ضرورت دارد خانواده آنان به لحاظ معیشتی حمایت و کمک شوند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک