جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۶ - ساعت ۰:۴

برگی از زندگی شهید محمد رضا رحمانی

شهید محمد رضا رحمانی فرزند خدابخش به سال ۱۳۵۳ در شهرستان راز متولد شد.
برگی از زندگی شهيد محمد رضا رحماني,

به گزارش عصراترک، تيز هوشی و درايت شهید محمد رضا رحماني در دوران كودكي و برخي آموزش‌هاي مذهبي او را كودكي متفاوت با همسالان خود كرده بود.

شهید رحماني تحصيلاتش را با توجه به علاقه به عرصه تعليم و تربيت تا دوره پايان مقطع راهنمائي ادامه داد و پس از آن وارد دانشسراي  شهرستان جاجرم شد وي در آن دوران فردي مستعد بود و بارها مورد تشويق معلمين خود قرار گرفت.

طي دوران تحصيل در انجمن‌هاي اسلامي مدارس و بسيج دانش‌آموزي فعاليت داشت و در كلاس‌های عقيدتي و هنري اين پايگاه‌ها شركت مي‌جست.

اوقات فراغت خود را با ورزش و مطالعه كتب مختلف سپري مي‌كرد و در ديگر فرصت‌ها در امور منزل به مادر و خواهرانش ياري مي‌رساند.

عشق به سيدالشهداو توكل به خاندان اهل بيت را در مكتب قرآن آموخت و با فروتني و سعه صدرش به ديگران نيز  مي‌آموخت.

وي كه همواره دغدغه دفاع از وطن را در دل داشت پيرو امر رهبر و امام ۱۵ ساله بود كه داوطلبانه در بسيج ثبت نام مي‌كند و براي حضور در خط مقدم از خود علاقه فراوانی بروز مي‌دهد.

سرانجام در ۱۴ خرداد ۱۳۶۵ در جبهه غرب و بر اثر اصابت تركش خمپاره با ناحيه سر به مرتبه بلند شهادت دست مي‌يابد و پيكر مطهر شهيد محمد رضا رحماني طي مراسمي در گلزار شهرستان راز (بهشت قاسم) به خاك سپرده شد.

انتهای پیام/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک