پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ساعت ۱۰:۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج:

سهم مجتمع فرهنگی هنری فاروج از اعتبارات شهرستان صفر است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: دلیل اصلی تکمیل نشدن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فاروج تخصیص نیافتن اعتبار مناسب از محل اعتبارات شهرستان در طول چند سال اخیر است.
سهم مجتمع فرهنگی هنری فاروج از اعتبارات شهرستان صفر است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حسن رضوانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج با تأکید بر ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری شهرستان گفت: فاروج قبل از شهرستان‌های گرمه و جاجرم تبدیل به شهرستان شد، اما هنوز مجتمع فرهنگی هنری ندارد .

رضوانی افزود: تغییر نگاه مدیران به بخش فرهنگ و هنر از حالت کلیشه‌ای به شکل واقعی نیاز شهرستان است و می‌تواند به رفع مشکلات اجتماعی مردم کمک کند.

 وی تصریح کرد: لازم است نگاه مدیران به بخش فرهنگ و هنر تغییر یابد و همان‌طور که به سایر بخش‌های شهرستان توجه می‌شود این بخش نیز به شکل ویژه مدنظر قرار گیرد.

 رضوانی تکمیل این پروژه را یکی از اولویت‌های مهم شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه و تجهیز آن، بخش بزرگی از مشکلات فرهنگی هنری شهرستان که تحت‌تأثیر کمبود فضای فرهنگی هنری ایجاد شده است، حل خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فاروج با ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین و ۱هزار و ۵۰ مترمربع زیربنا از سال ۹۴ شروع شده که باتوجه‌به عدم تخصیص اعتبار مناسب تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

لازم به ذکر است مجتمع قبلی شهرستان فاروج که به‌خاطر اختلاف سلیقه مدیران گذشته سال‌ها بلاتکلیف بود، در سال ۱۳۹۸ به دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی واگذار شد.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک