جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ساعت ۸:۲۶
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خبر داد:

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.  
کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سردار سعید مطهری، زاده فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال بار سنگین مواد از استان سیستان و بلوچستان به خراسان شمالی را داشتند شناسایی شدند.  

وی افزود: ماموران با همکاری و تبادل اطلاعات با پلیس سیستان و بلوچستان، قاچاقجیان مواد مخدر را در محور دشتک به زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به متوقف ساختن خودرو کردند و پس از بازرسی خودرو مقدار ۱۷۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر در همین رابطه دستگیر و ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف شد.  

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه جرائم مراتبط با مواد مخدر با جدیت هرچه تمام‌تر برخورد کرده و از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ جوانان از دام اعتیاد هرگونه اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک