شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۵:۱
طی سه ماهه اول سال جاری؛

۶۷۸ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بخش دولتی فنی و حرفه ای خراسان شمالی برگزار شد

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: بهار امسال بیش از ۶۷۸ هزار نفر ساعت برای ۴ هزار و ۱۳۵ نفر در مراکز دولتی فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
  ۶۷۸ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بخش دولتی فنی و حرفه ای خراسان شمالی برگزار شد   ,

 

احمد غلامزاده، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: امسال برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش دولتی به میزان ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۷۵۳ نفر ساعت تعهد شده است که با اجرای ۶۷۸ هزار و ۴۵۸ نفر ساعت طی سه ماهه اول سال ، ۳۳.۲۸ درصد تعهد محقق شده است . 
وی با بیان اینکه آموزش‌های بخش دولتی در ۱۹ گروه هدف فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد، تصریح کرد: بهار امسال در بخش دولتی، ۶۴ هزار و ۸۰۵ نفر ساعت آموزش به دانشجویان، ۴۶ هزار و ۹۴۱ نفر ساعت آموزش به دانش آموزان ، علاوه بر آن حدود ۸۶ هزار نفر ساعت آموزش برای سربازان وظیفه، ۱۰۶ هزار و ۷۱۸ نفر ساعت برای زندانیان و ۴ هزار و ۶۳۶ نفر ساعت برای عشایر استان برگزار شد.  
معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش برای زنان سرپرست خانوار استان ، ۶۴ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت برای ساکنین مناطق روستایی ، ۲۶۰ هزار و ۲۴ نفر ساعت برای متقاضیان مهارت آموزی  و مهارت آموزی در محیط واقعی کار اجرا شده است . 
وی افزود : در بخش دولتی ۹ مرکز برای برگزاری دوره های آموزش مهارتی فعال است.
انتهای پیام/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک