سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ - ساعت ۱۹:۵۰
کارشناس ارشد مسائل صهیونیسم عنوان کرد:

اروپا نخستین قربانی صهیونیست‌ها

کارشناس ارشد مسائل صهیونیسم اروپا را نخستین قربانی صهیونیست‌ها با نابودی بنیان خانواده دانست و گفت: اکنون جبهه‌های ضد یهود در اروپا و آمریکا شکل گرفته است.
اروپا نخستین قربانی صهیونیست‌ها,خراسان شمالی+بجنورد+غلامرضا منتظمی+صهیونیست‌

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، غلامرضا منتظمی در نشست با فعالان رسانه‌ای خراسان شمالی که با موضوع حقوق بشر آمریکایی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: اگر ایران در جنگ منطقه‌ای پیروز شد اما اثر آن را در زندگی مردم ندیدیم، به خاطر جنگ نرم بود.

کارشناس ارشد مسائل صهیونیسم ادامه داد: چندین کانال اختصاصی علیه ایران فعال هستند که بی توجهی به آنها منجر به ضربه دیدن می‌شود.

وی افزود: اصل مذاکرات دوره گذشته برای موضوعات هسته‌ای باعث شد این تفکر در جهان شکل بگیرد که ایران یک خطر اتمی است درحالیکه پاکستان نیز اتمی است اما هیچگاه در رأس اخبار نبوده است.

کارشناس ارشد مسائل صهیونیسم خاطرنشان کرد: اگرچه هزینه زیادی می‌دهیم اما مقابله ما با اسرائیل و جلوگیری از نابودی ارزش‌های اخلاقی بشر وظیفه تک تک ما است.

منتظمی تصریح کرد: اولین قربانی یهودیان خود اروپا است زیرا بنیاد خانواده‌ها و بشریت را نابود کرده و بشر را به لبه پرتگاه کشانده است.

وی بیان کرد: اکنون در قلب اروپا و آمریکا جبهه‌هایی برای مقابله با صهیونیست شکل گرفته؛ اتفاقاً ضد یهود در این کشورها بسیار زیاد شده که می‌تواند صحنه جهانی را به کل تغییر دهد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک