شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۹:۳۰
دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستای ینگی‌قلعه شیروان خبر داد:

۱۵۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به مردم روستای ینگی‌قلعه شیروان

دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستای ینگی‌قلعه شیروان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در سطوح مختلف در این مرکز ارائه می‌شود، ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون، حدود ۱۵۰ خدمت دندانپزشکی به مردم این منطقه ارائه شده است.
۱۵۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به مردم روستای ینگی‌قلعه شیروان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محسن وثوق، دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت ینگی قلعه شیروان اظهار داشت: این خدمات شامل ۱۰۰ ویزیت دندانپزشکی، ۳۰ ترمیم یک‌سطحی آمالگام، ۲۰ ترمیم دوسطحی آمالگام، پنج ترمیم سه سطحی آمالگام، ۱۵ ترمیم یک‌سطحی کامپوزیت، هشت جرم‌گیری، پنج فلوراید تراپی و ۵۰ خارج‌کردن دندان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه افزودن فلوراید به آب آشامیدنی به‌عنوان مؤثرترین و به‌صرفه‌ترین راه استفاده از فلوراید معرفی شده است، ادامه داد: اما به دلیل متفاوت‌بودن مقدار فلوراید آب در نواحی مختلف و ناکافی بودن مقدار این یون در بسیاری از مناطق و نیز فقدان سنجش دقیق و مکرر مقدار فلوراید آب، به نظر می‌رسد نمی‌توان تنها به وجود فلوراید در آب آشامیدنی متکی بود.

 

دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت ینگی قلعه شیروان با بیان اینکه کاربرد موضعی وارنیش فلوراید می‌تواند موجب افزایش میزان جذب فلوراید توسط مینا و عاج دندان شود، ادامه داد: لازم است از روش‌های موضعی تأمین فلوراید نظیر ژل‌ها و دهان‌شویه‌ها استفاده کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک