شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ - ساعت ۱۱:۲۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

خون سیدالشهدا(ع) خون شهدای ما را به جریان درآورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: خون سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) بود که خون رزمندگان و شهدای ما را به جریان و قلیان درآورد.
خون سیدالشهدا(ع) خون شهدای ما را به جریان درآورد,

به گزارش عصر اترک از شیروان، حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در یادواره شهدای روستای چوکانلو شیروان اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از روستاهای جنوب کرمان یک فرمانده به یک الگوی بین المللی برای جوانان عالم تبدیل شد و این برخواسته از مکتب و نهضت عاشوراست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی افزود: امروز تهدیدات دشمن از مرزهای غربی ما به کیلومترها دورتررسیده است که نتیجه اقدامات و رشادت های حاج قاسم و یاران او در نیروی قدس سپاه بود و امروز علمداری جبهه مقاومت به افتخار ما خراسانی ها حاج اسماعیل قاآنی رسیده است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن افزود: دشمنان این کشور با همه ابزارها و فضای مجازی ولنگار هجمه عمیق به آرمان های این اسلام و انقلاب برده اند لکن مردم ما خوب فهمیدند و این دشمنی مسلما بی نتیجه خواهد بود.

حجت الاسلام نوروزی در پایان ضمن تاکید برفرموده رهبری معظم مبنی بر ایمان و امید جامعه بیان داشت: بحمدالله در این دولت با هدایت آقای رییسی و فعالیتهای مجلس انقلابی انشاالله خون شهدای عزیز پایمال نخواهد شد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک