شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ساعت ۱۰:۲۳
معاون اردویی سپاه ناحیه شیروان خبر داد:

اعزام ۳۳۰ زائر شیروانی به مرقد امام راحل

معاون اردویی سپاه ناحیه شیروان گفت: ۳۳۰ زائر شیروانی شنبه ۱۳ خرداد به زیارت مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
 اعزام ۳۳۰ زائر شیروانی به مرقد امام راحل,

مجتبی دوسته، معاون اردویی سپاه ناحیه شیروان  در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شیروان با اعلام این خبر گفت: زائران مرقد امام راحل عظیم الشان در قالب ۱۰ اتوبوس امروز شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۵ از محل ناحیه مقاومت بسیج شیروان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال امام و زیارت مرقد ایشان به تهران اعزام می‌شوند.

معاون اردویی سپاه شیروان افزود: برنامه‌های دیگری نیز از جمله روایت راویان انقلاب در خصوص شخصیت معمار کبیر انقلاب و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برای زائران اجرا می‌گردد.

وی ادامه داد: اعضای این کاروان فردا در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) که با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد و سپس کاروان به سمت شهرستان حرکت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: این کاروان‌ها باهدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و همچنین ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

وی از امام خمینی (ره) به‌عنوان شخصیتی سیاسی و مذهبی نام برد و افزود: امام راحل با رهنمودهای حکیمانه خود نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید همواره یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از راه دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می‌رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی داشته باشند.

معاون اردویی سپاه ناحیه شیروان ساده‌زیستی و اخلاص را از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل برشمرد و اظهار کرد: امروز باید ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

دوسته عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) ایران اسلامی با هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حال پیشرفت است و همواره از توطئه‌های دشمنان پیروز و سربلند بیرون‌آمده است.

انتهای پیام/حق‌بین

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک