شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ - ساعت ۱۱:۲۶
فرمانده سپاه قدس:

رژیم صهیونیستی، هیچ‌ زمانی به اندازه امروز فشل و از هم پاشیده نبود

فرمانده سپاه قدس گفت: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی، هیچ‌ وقتی به اندازه امروز فشل و از هم پاشیده نبوده است و طبق فرموده رهبری ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
رژیم صهیونیستی، هیچ‌ زمانی به اندازه امروز فشل و از هم پاشیده نبود,

به گزارش عصراترک از شیروان، سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس در یادواره شهید اردوگاه تکریت در مسجد امام سجاد علیه السلام اظهار داشت: وجود ۳ هزار شهید استان خراسان شمالی، یعنی ۳ هزار پرچم عزت و سربلندی در این استان برافراشته است و هر کدام از این شهدا پرچمدار عزت و سربلندی همه ملت ما و مسلمین شدند.

وی با بیان این‌که در ایام سالگرد امام راحل هستیم، گفت: اولین مساله نفس وجود امام عظیم الشان بود که در دوره حیات ما بروز و ظهور پیدا کند، برکت وجود ایشان چه تحولی در این سرزمین ایجاد کرد؟

وی افزود: قبل از ظهور و قیام امام بزرگوار، آن برکت و نورانیتی که باید ولایت در جامعه بین مردم نشان می‌داد، محروم بودیم. و امام راحل در عصر ما بروز کرد به واژه مقدس ولایت نورانیت داد و به برکت نورانیت ولایت چه تحولاتی اتفاق افتاد.

سردار قاآنی گفت: امام عظیم الشان به مسیری که مردم مسلمان و مومن ما حرکت می‌کردند، نورانیت دهد و بسیاری از واژه‌های ارزشمندی که در دل اسلام و مکتب حضرات ائمه معصومین وجود داشت در طول زمان غبار گرفته بود و به برکت نورانیت ولایت و وجود امام بزرگ این واژه‌های ارزشمند دینی غبارروبی شد.

وی بسیج و واژه ارزشمند مقاومت را جز فرهنگ دینی دانست و گفت: شهدا ویژگی‌های مشترکی دارند که در مسیر رسیدن حکومت جهانی امام زمان علیه السلام حرکت کردند. اگر یک روزی شعار می‌دادیم که کربلا کربلا ما داریم می‌آییم با عزت رسیدیم به آن کربلایی که مدنظر ما و شهدا بود.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: اگر امروز شعار می‌دهیم که در قدس نماز می‌خوانیم به حول قوه الهی خواهیم خواند و این یک شعار واقعی است.

سردار قاآنی تصریح کرد: امروز مقاومت فلسطین در طول ۷۰ و چند سال جنایت رژیم صهیونیستی و کودک کش، در هیچ دوره‌ای قوت و قدرت مجاهدان فلسطینی مانند الان نبوده و هم اکنون در کرانه باختری که یک سرزمین محدودی است، تعداد عملیات‌هایی که مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام می‌دهند، روزانه از ۳۰ عملیات هم بیشتر می‌رود.

وی ادامه داد: ۴ سال است که رژیم صهیونیستی می‌خواهد که یک دولت قوی تشکیل دهد ولی نمی تواند. قطعا بدانید که آنچیزی که امام ما فرمود که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید عملی خواهد شد و بر زمین نخواهد ماند.

سردار قاآنی گفت: اما یک نکته را نباید فراموش کنیم و آن‌که در وسط راه هستیم و هدف‌های موجود مقطعی هستند و این مسیری که می‌رویم باید فتح شود و به دست حضرت صاحب امر برسد.

وی در پایان گفت: باید ویژگی مشترک شهدا را همه داشته باشیم و اولین آن عمل به تکلیف، دومین آن کار کردن در حد استطاعت و سومین آن توکل به خدا است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک