شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ساعت ۸:۱۴
فرماندار اسفراین؛

اگر اختیاری برای اجرای مصوبات شهرستانی ندارید، مسئولیت نگیرید

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: وقتی که در شهرستان مصوبه‌ای لازم‌الاجرا می‌شود و مدیران شهرستان آن‌قدر اختیار ندارند که مصوبه را اجرا کنند و اجرای آن را به مدیران کل واگذار می‌کنند، پس مسئولیت انجام کار را بر عهده نگیرند.
اگر اختیاری برای اجرای مصوبات شهرستانی ندارید، مسئولیت نگیرید,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، فرماندار اسفراین در جلسه اضطراری شورای ترافیک شهرستان که صبح امروز برگزار شد به ادارات راه و شهرسازی، راهداری، پلیس راهور و میراث‌فرهنگی برای رفع مشکل وضعیت پروژه مبادی ورودی اسفراین_بجنورد مهلت ده‌روزه داد.

مسلم نوری در این جلسه گفت: وقتی که در شهرستان مصوبه‌ای لازم‌الاجرا می‌شود و مدیران شهرستان آن‌قدر اختیار ندارند که مصوبه را اجرا کنند و اجرای آن را به مدیران کل واگذار می‌کنند، پس مسئولیت انجام کار را بر عهده نگیرند.

وی ادامه داد: بارها در این محور شاهد تصادفات مختلف بوده‌ایم اگر این محور زیر بار ترافیکی است پس اداره متولی باید نسبت به رفع نواقص آن اهتمام داشته باشد.

فرماندار اسفراین تصریح کرد: تخطی از اجرای مصوبات بار قانونی دارد و قرار نیست که کم‌کاری ادارات را شورای تأمین پاسخ دهد.

تأمین روشنایی محور ورودی اسفراین_بجنورد، آرام‌سازی و ایمن‌سازی محور با نصب سرعت‌کاه و خط‌کشی و بررسی مسائل احداث پل و بهسازی پل و زیرگذر از مواردی بود که در این جلسه فرماندار اسفراین بر آن تأکید داشت‌.

وی گفت: اداره میراث‌فرهنگی نسبت به تعیین تکلیف ۶۰ متر باقیمانده  به‌منظور بهسازی محور و یا حراست از تپه میراث‌فرهنگی ظرف همین هفته اقدام کند.

وی همچنین به ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی شهرستان تکلیف کرد نسبت به نصب سرعت‌گیر و علائم هشداردهنده و رنگ‌آمیزی محور و همچنین بهسازی زیرگذر و پیگیری برای احداث پل و انجام طرح مطالعاتی آن ظرف ده روز آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک