شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ساعت ۲۳:۷
در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)؛

دختران نخبه اسفراینی در جشنواره "هنر دخت" تجلیل شدند

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین از برگزاری جشنواره بزرگ "هنر دخت" به مناسبت روز ملی دختران و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها خبر داد.
دختران نخبه اسفراینی در جشنواره

زهرا براتی، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات  مسجد حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرج الشریف اسفراین در گفتگو با عصر اترک، اظهار داشت: این برنامه امروز  پنج‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه، در محل فرهنگسرای شهرداری برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: جشنواره "هنر دخت" در دو بخش  شامل برگزاری جشن و مراسم تجلیل و برپایی نمایشگاه تدارک‌دیده‌شده که قرار است از دختران نخبه علمی، برترین‌های قرآنی، فعالان فرهنگی و ورزشی و نیز هنرمندان در این مراسم تجلیل شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین اضافه کرد: "نرگس تاتاری" فعال فرهنگی و عضو کانون سفینه این جاه صفی‌آباد و نیز "معصومه  گل محمدی"  نخبه روشندل قرآنی و حافظ قرآن عضو کانون فرهنگی هنری امام جواد علیه‌السلام روستای چهار برج اسفراین در این مراسم معرفی و تجلیل شدند.

براتی با توضیح تکمیلی در خصوص نمایشگاه نیز گفت: آثار صنایع‌دستی، طراحی دوخت، تجسمی و خوشنویسی  دختران در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه زنده اجرای خوشنویسی توسط اساتید خوشنویس شهرستان  در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر کانون مشکات اسفراین در بخشی دیگر اعلام کرد: علاوه بر تجلیل از دختران در این  جشنواره، اهدای ۱۰۰ گلدان و اهدای بلیت سینما به‌صورت رایگان ویژه تجلیل شوندگان و نیز بلیت  نیم‌بهای برای عموم دختران حاضر در مراسم در نظر گرفته شده است.

براتی در تکمیل این خبر گفت: مسئولان شهرستانی  از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی، امام‌جمعه اسفراین در افتتاحیه و مراسم تجلیل حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک