یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ - ساعت ۰:۴

نگاهی به زندگی‌نامه شهید اسماعیل محمودی

شهید اسماعیل محمودی در سال ۳۸ در شهرستان اسفراین به دنیا آمد و در سال ۵۷ درحالی‌که در تظاهرات خیابانی علیه رژیم طاغوتی پهلوی همراه با مردم انقلابی و ستم‌دیده شرکت داشت در اثر اصابت گلوله دژخیمان شاه به فیض شهادت نائل آمد.
نگاهی به زندگی‌نامه شهید اسماعیل محمودی ,

به گزارش عصر اترک، شهید اسماعیل محمودی در اولین روز فروردین سال ۱۳۳۸ در شهرستان اسفراین به دنیا آمد و دوران کودکی‌اش را در خانواده‌ای باتقوا و اهل ایمان سپری کرد.

وقتی سنش بیشتر شد، مسیر پیشرفت خود را در کار و تلاش در سایه الطاف حق‌تعالی دید و در این راستا، در دوران جوانی برای کار و کسب روزی حلال به بوشهر عزیمت کرد.

فعالیت‌هایی از قبیل پخش اعلامیه، تکثیر نوار سخنرانی امام (ره)، دیوارنویسی و حضور دائمی در تظاهرات، این شهید را به از جمله عناصر نامطلوب برای ساواک تبدیل کرده بود.

شهید محمودی که تحمل زورگویی و ظلم و ستم مأموران و اوباش رژیم خائن پهلوی به مردم بی‌دفاع را نداشت، بالاخره در تاریخ ۱۷ آبان سال ۵۷ در شهرستان بوشهر و درحالی‌که در تظاهرات خیابانی علیه رژیم طاغوتی پهلوی همراه با مردم انقلابی و ستم‌دیده شرکت داشت در اثر اصابت گلوله دژخیمان شاه به فیض شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک