سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ساعت ۱۶:۴۴
نماینده مردم شیروان:

ایجاد بیمارستان تخصصی مادر و کودک برای استان حیاتی است 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بیمارستان تخصصی مادر و کودک در استان حیاتی است و هر چه زودتر می بایست تکلیف این موضوع مشخص شود.
ایجاد بیمارستان تخصصی مادر و کودک برای استان حیاتی است ,

علی جدی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک در شیروان، ایجاد بیمارستان تخصصی مادر و کودک در استان را حیاتی دانست و ابراز کرد: هر چه زودتر می بایست تکلیف این موضوع مشخص شود و ساخت این مرکز در هر نقطه از استان و با اولویت مرکز استان باید انجام شود.  

جدی تصریح کرد: در این خصوص هر کمکی لازم باشد انجام خواهد شد تا مردم استان بتوانند خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان دریافت کنند. 

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی استان در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهتر به مادران و کودکان، بیمارستان تخصصی مادر و کودک را در استان احداث کند؛ بیمارستانی که با وجود تاکید استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و نماینده ولی فقیه استان برای واگذاری زمین مناسب جهت احداث آن، متاسفانه معطل معرفی زمین از سوی نهادهای ذی ربط از جمله شهرداری بجنورد و اداره کل راه و شهرسازی استان است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک