جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ساعت ۱۴:۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: قدرت‌های باطل درصدد ایجاد شکاف بین مسلمانان و دامن زدن به آتش اختلاف‌های شیعه و سنی هستند و باید با هوشیاری کامل این توطئه دشمنان را خنثی کرد.
دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است,خراسان شمالی+بجنورد+تبلیغات اسلامی+حمید رفیعی+وحدت شیع و سنی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حجت الاسلام حمید رفیعی در مراسم وحدت علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی که که در محل حسینیه شهدا بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند وهمین امر ضرورت برگزاری چنین مراسمی را چند برابر می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: وحدت و انسجام مسلمانان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باعث هویت بخشی به اقوام و مذاهب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: قدرت‌های باطل درصدد ایجاد شکاف بین مسلمانان و دامن زدن به آتش اختلاف‌های شیعه و سنی هستند و باید با هوشیاری کامل این توطئه دشمنان را از بین ببریم.

وی بیان کرد: در شرایطی که رژیم صهیونیستی، جلادان و سربازان بی‌رحم این رژیم دست به هر جنایتی می‌زنند، شایسته است امت اسلامی به ویژه مردم روزه‌دار، مؤمن و متدین با شکوه و صلابتی هر چه تمام‌تر در این راهپیمایی روز قدس حاضر شده و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان آنها اعلام کنند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به فرمایش مولای متقیان علی (ع) در نامه ۴۷ نهج‌البلاغه، گفت: بر همه لازم است که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک