دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ساعت ۱۲:۰
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان:

مراجعان نوروزی بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان ۶۰ درصد افزایش یافت

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از افزایش مراجعان این بیمارستان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: آمار مراجعان این بیمارستان در ۵ روز نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.
مراجعان نوروزی بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان ۶۰ درصد افزایش یافت,

به  گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  امین خردمند اظهار کرد: آمار صعودی مراجعان سرپایی این بیمارستان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی کادر درمان این بیمارستان به بیماران و مراجعان؛ افزود: تعطیلی مطب‌های شهر و مراکز خصوصی درمانی در تعطیلات نوروزی منجر به افزایش مراجعان سرپایی اورژانس و بخش‌های پاراکلینیکی این بیمارستان شده که خدمات مناسب به آن‌ها ارائه شده است.

 خردمند با بیان اینکه به طور میانگین در  ۵ رز نخست امسال روزانه ۴۸۰ بیمار، خدمات پاراکلینیکی از این بیمارستان دریافت کرده‌اند، بیان کرد: خدمات استاندارد و به موقع به مراجعان ارائه می‌شود که این امر نشان از تلاش‌های مضاعف پرسنل خدمات بیمارستان است.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به ازدحام مراجعان به اورژانس این بیمارستان و بیماران سرپایی جهت رفاه حال آن‌ها و تکریم ارباب رجوع تصمیم گرفته شد تا تعداد پزشکان عمومی، پرستاران و نیروهای خدماتی در ساعات پر ازدحام بخش اورژانس افزایش یافته تا منجر به رضایتمندی مراجعان شود.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان ادامه داد: با اتخاذ این تصمیم ویزیت در بخش اورژانس بیمارستان توسط ۳ پزشک عمومی همزمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک