جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ساعت ۵:۰
نماینده بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اجرای طرح‌های هادی روستایی تنها در ۴ روستای راز و جرگلان

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راز و جرگلان دارای ۴۶ روستا است که از این تعداد تنها در ۴ روستا طرح‌ هادی اجرا شده است
اجرای طرح‌های هادی روستایی تنها در ۴ روستای راز و جرگلان,

به گزارش عصراترک، محمد وحیدی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، در دیدار با محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور حاج آخوند پروانه، امام جمعه حصارچه، عضو شورای بخش مرکزی بجنورد و معتمدین و بزرگان شهرستان راز و جرگلان برگزار شد،  با اشاره به اینکه برای اجرای طرح هادی روستایی در خراسان شمالی به حداقل ۳ خودروی در استان نیاز است، اظهار کرد: برای بخش جرگلان، مرکزی بجنورد و شهرستان مانه و سملقان ۳ خودروی عمرانی نیاز است.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راز و جرگلان دارای ۴۶ روستا است که از این تعداد تنها در ۴ روستا طرح‌ هادی اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای بهسازی معابر و توسعه طرح هادی در روستاهای مذکور تأمین قیر نیز بسیار ضروری است کع باید مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی گفت: مسکن‌های نامقاوم شهرستان راز و جرگلان زیاد است و در این خصوص نیازمند حمایت جدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افزایش سهمیه استان در جهت ایمن‌سازی مسکن روستایی هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان روستاها بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت دارند، ادامه داد: اتمام طرح‌های هادی یکی دیگر از مطالبات جدی مردم این شهرستان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان در دو حوزه اقتصادی مسکن روستایی و محدودیت زمین عقب است و برای توسعه این شهرستان باید حمایت مسئولان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک