یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ساعت ۷:۱
مدیر گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت شیروان:

۱۵۰۰ خدمت تغذیه‌ای رایگان بین بیماران نیازمند شیروانی توزیع شد

مدیرگروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۵۵۴ خدمت رایگان تغذیه‌ای بین بیماران نیازمند شیروان توزیع شده است.
۱۵۰۰ خدمت تغذیه‌ای رایگان بین بیماران نیازمند شیروانی توزیع شد,

سیدی، مدیرگروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: کارشناسان تغذیه در مراکز بهداشت، خدمات پیشگیرانه و مراقبت‌های تغذیه‌ای شامل آموزش تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با تغذیه را در قالب ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای و در صورت نیاز خدمات تخصصی و رژیم‌درمانی ارائه می‌کنند.

 

سیدی اضافه کرد: این خدمات باهدف افزایش دسترسی خانواده‌ها به خدمت آموزشی و پیشگیری تغذیه، باتوجه‌به گسترش روزافزون بیماری‌های غیرواگیر مرتبط با تغذیه، افزایش بهره‌مندی مردم از خدمات مشاوران تغذیه در قالب سیستم ارجاع، گسترش طیف خدمات تغذیه پیشگیرانه قابل‌دسترسی در خدمات انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت تغذیه‌ای بیماران، محاسبه کالری موردنیاز آن‌ها، تنظیم رژیم غذایی بیماری، آموزش رژیم غذایی تنظیم‌شده به بیمار، ارائه توصیه‌های عمومی برای فعالیت بدنی و پیگیری از جمله اقداماتی است که توسط کارشناسان تغذیه و مراقبان سلامت، انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک