جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ساعت ۹:۵۹
سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان خبر داد:

ارائه ۱۸۴ هزار خدمت بهداشتی در رازو جرگلان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رازو جرگلان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۴ هزار و ۷۱۹ مورد خدمت بهداشتی به مردم این شهرستان ارائه شده، گفت: از این خدمات ۳۱ هزار و ۵۰۰ خدمت رایگان برای مادران باردار بوده است.
ارائه ۱۸۴ هزار خدمت بهداشتی در رازو جرگلان,

سید عرفان حاتمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۳۱ هزار و ۵۰۰ خدمت رایگان در سطح مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان ارائه شده است.

 وی ادامه داد: خدمات رایگان شامل ویزیت، آزمایش و مراقبت‌های دوران بارداری توسط بهورز، ماما و پزشک به مادران باردار بوده است.

حاتمی در خصوص خدمات و مراقبت‌های انجام شده در سایر گروه‌های سنی نیز اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۴ هزار و ۸۴۳  خدمت به گروه سنی نوجوان و ۱۰ هزار و ۴۳۲  خدمت به گروه سنی جوانان، ۶۲ هزار و ۱۴۰ خدمت به گروه سنی میان‌سالان و ۱۵ هزار و ۳۰۴ خدمت به گروه سنی سالمندان ارائه شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۲ هزار و ۷۱۹  خدمت به گروه‌های سنی  مختلف نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و سالمندان در هشت مرکز خدمات جامع سلامت، ۳۶ خانه بهداشت، چهار پایگاه بهداشتی به مردم شهرستان راز و جر گلان ارائه شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک