جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ساعت ۳:۱
مدیر مدرسه علمیه سعودی اهل سنت روستای گز خراسان شمالی:

بهره‌مندی مناطق محروم کشور از امکانات، ثمره انقلاب است

مدیر مدرسه علمیه سعودی اهل سنت روستای گز خراسان شمالی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا دور افتاده‌ترین مناطق کشور از امکانات رفاهی برخوردار شدند.
بهره‌مندی مناطق محروم کشور از امکانات، ثمره انقلاب است,

 

آنانفس آخوند یزدانی،مدیر مدرسه علمیه سعودی اهل سنت روستای گز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای مرزی از حداقل امکانات رفاهی بی بهره بودند، اما بعد از پیروزی انقلاب همه روستاهای محروم منطقه از نعمت آب، برق، گاز، مسجد و مدرسه، جاده و ... برخوردار شدند.

 آخوند یزدانی افزود: امروزه بسیاری از روسای ادارات، بخشداران، روسای بانک ها و همچنین نمایندگان مجلس و اعضای مجلس خبرگان رهبری که مهمترین نهاد در کشور است از برادران اهل سنت هستند و این‌ها به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است که قبل از انقلاب به هیچ عنوان وجود نداشت.

وی تاکیدکرد: انقلاب اسلامی باعث شد اسلام‌گرایی در سایر کشورهای اسلامی هم گسترش پیدا کند و دشمنان از همین موضوع احساس خطر کردند و با ایجاد گروه‌های تروریستی مثل داعش در سوریه و عراق سعی در ایجاد اسلام هراسی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ما باید اصل اسلام را مورد توجه قرار دهیم و سعی کنیم گفته‌های الله تعالی، پیامبرمان و رهبرمان را عملی سازیم و با وحدت در مقابل دشمنان بایستیم و اجازه ندهیم امنبت ما در کشور خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک