جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ساعت ۱۲:۲
استاندار خراسان شمالی در ارتباط تصویر با وزیر کشور:

خط لوله نفت به استان منتقل شود/ ضرورت دوگانه‌سوز شدن تمام نانوایی‌ها

استاندار خراسان شمالی در ارتباط تصویری با وزیر کشور، خواستار انتقال خط لوله نفت سفید به استان و دوگانه‌سوز شدن تمام نانوایی‌ها شد.
خط لوله نفت به استان منتقل شود/ ضرورت دوگانه‌سوز شدن تمام نانوایی‌ها,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی، صبح امروز در ارتباط تصویری وزیر کشور با استانداران خواستار دوگانه‌سوزی تمام نانوایی‌های استان و انتقال خط لوله نفت سفید به خراسان شمالی شد و اظهار داشت: از بیستم دی‌ماه مدیریت در مصرف گاز با دورکاری ادارات و سایر اقدامات مشابه اعمال شده است.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی دارای صنایع پرمصرف همچون پتروشیمی، آلومینا، فولاد و لوله گستر است، گفت: ابتدا با کاهش مصرف سوخت آنها و سپس در برخی صنایع با قطع کامل، سوخت جایگزین برای آنها تعریف شد به‌طوری‌که در مدیریت مصرف داخل استان، ۱.۶ میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در مصرف برق نیز تا ۱۶ مگاوات صرفه‌جویی انجام شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای روستاهایی که خطر قطع گاز در آنها وجود دارد اعمال شده، گفت: برای روستاهایی که در مخاطره قطع گاز بودند امکانات جایگزین برای سوخت پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر رصد مستمر نانوایی‌ها و تلاش برای دوگانه‌سوزی آنها تصریح کرد: امیدواریم تمام نانوایی‌های استان مجهز به دوگانه‌سوزی شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک