شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۰:۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شیروان

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شیروان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۴۶۰ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده اند.
ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شیروان,

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شیروان ثبت نام و از این تعداد یک هزار و ۴۶۰ نفر آورده اولیه خود را واریز کردند.

وی به بحث راه های اصلی شیروان اشاره کرد و افزود: احداث راه های اصلی باید در کمیسیون ماده ۲۳ کشور مطرح شود تا مجوز احداث اخذ شود.

قاسمی همچنین به پل بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان اشاره و تصریح کرد: قرارداد این پروژه ۷۰ میلیارد ریال است که با توجه به ابلاغ ۲۵ درصد در قرارداد به ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی در انتها اضافه کرد: اولویت اصلی ما در بحث نهضت ملی مسکن در استان، شهرستان شیروان است و زمین ۸۵ هکتار را از شورای عالی شهرسازی و معماری در حال پیگیری هستیم.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک