یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ساعت ۹:۵۰
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

تصویب کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان؛ موافقت با جانمایی ۴ طرح تولیدی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان و ۴ طرح سرمایه‌گذاری در زمینه صنعتی، دامپروری و صنایع تبدیلی کشاورزی در نهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت شد.
تصویب کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان؛ موافقت با جانمایی ۴ طرح تولیدی ,

به گزارش عصراترک، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از ۷ پرونده ای که در این جلسه مطرح شد، ۴ پرونده مربوط به شهرستان شیروان، یک پرونده مربوط به شهرستان فاروج، یک پرونده مربوط به شهرستان جاجرم و یک پرونده نیز مرتبط با فرایند کارگروه زیربنایی بود.

وی اظهار داشت: از بین پرونده های مطرح شده، دو پرونده در زمینه دامپروری، یک پرونده در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی، یک پرونده در زمینه طرح های صنعتی، یک پرونده در زمینه طرح های توسعه و عمران روستایی، یک پرونده در زمینه گردشگری و یک پرونده نیز در زمینه گردشکار پرونده های کارگروه زیربنایی بود که مورد بحث و بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت و تصمیمات مقتضی درخصوص هر یک اتخاذ گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی درخصوص اختیارات قابل تفویض کارگروه زیربنایی نیز اظهار داشت: در این خصوص مقرر شد پیشنهادات اعضا کتبا به دبیرخانه کارگروه ارسال و پس از جمع بندی در کمیته فنی ذیل کارگروه، در صحن کارگروه مطرح شود.

در پایان گفتنی است؛ بررسی کارشناسی این پرونده‌ها در کمیته فنی ذیل کارگروه و با حضور نمایندگان ثابت و تام‌الاختیار اعضای کارگروه زیربنایی صورت گرفته و جهت اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران دستگاه های اجرایی، در صحن کارگروه مطرح می شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک