جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۱:۵۷
فرماندار بجنورد:

تعداد بالای نانوایی ها با جمعیت بجنورد همخوانی ندارد

محمدباقر باقرپور گفت: تعداد نانوایی ها با جمعیت شهرستان همخوانی ندارد و به دلیل تعداد بالای نانوایی ها، سهمیه پخت نان در بعضی از مناطق پاسخگو نیست.
تعداد بالای نانوایی ها با جمعیت بجنورد همخوانی ندارد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمدباقر باقرپور، فرماندار بجنورد اظهار داشت: اعتبارات بازآفرینی نیازمند توجه مدیران دستگاهای اجرایی است و اعتبارات استانی نیز ابلاغ شده است و نیازمند پیگیری جذب حداکثری این اعتبارات از سوی مدیران ادارات است.

فرماندار بجنورد افزود: مشکل کنونی در حوزه نانوایی ها که باعث رنج آن‌ها است بحث قیمت نان و طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در خصوص آنالیز قیمت، نیازمند افزایش قیمت نان است.

باقرپور ادامه داد: به دلیل اعلام ریاست جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت نان، این مورد در سطح کشور صورت می گیرد و تابع تصمیمات کشوری است.

وی تصریح کرد: اتفاقی که در حوزه استاندار سابق صورت گرفته بود، ۱۵ درصد قیمت نان در دوره قبل پایین تر از قیمت کشوری نگه داشته شده بود و اکنون منتظر هستیم به صورت فوق العاده و خاص در کارگروه کشوری این مورد بررسی و نسبت به افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان و جبران عدم افزایش قیمت در سالهای اخیر اقدامات و مجوزات لازم اخذ شود.

فرماندار بجنورد گفت: تعداد نانوایی ها با جمعیت شهرستان همخوانی ندارد و به دلیل تعداد بالای نانوایی ها، سهمیه پخت نان در بعضی از مناطق پاسخگو نیست و اقداماتی در خصوص جابجایی و تغییر سهمیه نانوایی ها جهت توازن و رفع این مشکلات انجام شده است.

باقرپور افزود: در صورت مشاهده نان یارانه ای در سوپرمارکت ها سطح شهرستان برخورد تعزیراتی صورت خواهد پذیرفت.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک